onsdag 29 september 2010

Home Sweet Home!=)

Jag har kommit fram, jag är "hemma"! Så sjukt skönt! Resan gick helt smärtfritt, solen, jag och Cadillacen strålade ikapp hela vägen!=)
Dagen har sen jag kom fram spenderats med mina nära och kära, riktigt mysigt! Nu är jag lite trött, så den här kvällen kommer jag att gå och lägga mig tidigt för att vakna till ännu en underbar dag i min fina by!

I morgon ska jag först hålla morfar sällskap medans mormor är på gympa och läkarbesök, jag har gjort en plan för våran tid tillsammans, vi ska ta en liten promenad, spela kort för morfar har tydligen blivit en riktig korthaj medans han var på sjukhuset, vi ska lösa lite korsord och så måste nog farbrorn få vila lite oxå!=) Sen är planen att jag ska hinna med att höströja lite här hemma innan det är dax för mig att skjutsa söta Jonna som ska åka till sin pappa över helgen! Vi får väl se vad som hinns med! Sen hoppas jag att min kära Anders dyker upp senare på kvällen!

Hoppas ni alla har haft en fin onsdag!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar