måndag 27 september 2010

Höst trött!=)

Som vanligt så rusade helgen förbi. Min fredag var ju allt annat än lyckad till att börja med, men den fick ett mycket bättre slut med trerätters middag och mys med min allra bästa älskade vän! Lördagen startade jag med ett pass på friskis, skönt! På kvällen var vi bjudna till våra grannar på Tapas, mycket trevligt och gott!=)

På söndagen tog jag ett höströjar pass ute på våran lilla gårdsplätt, stuvade undan utemöbler och dynor, klippte gräset för sista gången i år och sånt så nu är jag och gården redo för vintern! Idag är det måndag igen och jag fortsätter att jobba och plugga, har några uppgifter som ska in till skolan som inte har legat högst på prioriteringslistan direkt!=) Och till kvällen blir det ännu ett i raden av svettiga pass på friskis, me like!=)

För övrigt känner jag mig lite höst trött eller vad man ska kalla det? Jag brukar i vanliga fall gilla när det blir höst och ruggigt men just nu känns livet lite sådär grått och trist, men det ger väl sig! Jag känner mig lite frustrerad över att ha tråkigt, men har ingen energi att vända det heller jag vill helst inte göra någonting, bara skrota omkring i myskläderna här hemma!
Höjdpunkterna är i alla fall träningen! Så sjukt skönt att bara få pina sig själv lite och göra slut på lite trött tankar, få bli trött på ett annat sätt! Nice!

På onsdag styr jag kosan hem till byn igen för att tanka energi och besöka rättviks höstmarknad, brukar alltid vara trevligt, hoppas jag känner mig lite piggare och gladare efter helgen!=)

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar