onsdag 8 september 2010

Jag är på G! =)

Jag är igång igen, skönt! Gjorde höstens första pass på friskis igår och det var så sjukt skönt att komma igång igen! Jag trodde att det skulle vara jobbigare än det var men jag har nog lite av den kondisen kvar som jag jobbade upp tidigare, skönt!=) Nu laddar jag för Röjeråsloppet den 18:e september! Häng på vetja! Det kostar bara 100 kr, och man får välja på 4,5 eller 9 km, springa, lunka, gå!=) Sen blir det partaj i bystugan på kvällen! Anmälan till partyt ska göras innan den 15:e september! Besök gärna hemsidan för mer info.
http://www.rojerasen.se/

För övrigt har jag börjat min sex veckor långa praktikperiod som jag gör på Anders företag, så nu är det full rusch med löner och bokföring, kul!=) Anders är helt klart på bättringsvägen efter operationen, blir bättre för varje dag som går!
Morfar är fortfarande kvar på sjukhuset men även han gör framsteg, i veckan ska han, sjukgymnasten och arbetstreapeften göra hembsök för att undersöka vilka hjälpmedel och så han behöver när han får kommer hem!=)

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar