onsdag 15 september 2010

Det går bra nu!=)

Som vanligt går tiden alldeles för fort och jag är lite dålig på att uppdatera min lilla blogg för tillfället!=) Hösten är här och jag gillar det! Dagarna som hunnit springa förbi den här veckan har jag spenderat på "jobbet" (gör ju min praktik i Anders lilla byggfiram för tillfället), på friskis, vid spisen och i sängen kan man säga! Alltså = jobba, träna, äta, sova har min vecka bestått av såhär långt! Och det bästa med det är att jag trivs med livet just nu, jag får träna både hjärnan och kroppen, äta god och nyttig mat och efter sånna dagar sover man ju otroligt skönt!=) Vågen går sakta men säkert nedåt och jag mår så fantastiskt bra, jag blir starkare och piggare för varje vecka som går och sommarslappet är som bortblåst, jag kan inte sluta förundras över att jag inte kom på det här med träning och motion tidigare, vad har jag gjort hela livet?=) Men men bättre sent än aldrig! Life is good!


I morgon styr vi kosan mot Dalarna och Röjeråsen för en liten minisemester! Schemat är fullspäckat redan, på fredagen tänker jag besöka morfar på sjukhuset, plocka lingon och så ska vi nog fira Peter och Håkan igen eftersom dom inte var hemma när dom fyllde år! Lördagmorgon ska jag åka till Rättviks Ridklubb för att kolla på Jonna när hon ska hopptävla sen är det hem och ladda för Röjeråsloppet och senare Röjeråsfesten! Ska bli så roligt att åka hem och mysa lite även om det är fullt upp!=)

Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar