måndag 6 september 2010

Min helg!

Ja den här helgen bara sprang förbi, fredagen vart inter riktigt som jag tänkt mig då Jimmy för första gången skulle åka tåget hit alldeles ensam och det händer någonting så tåget inte går längre än till Uppsala! Stackars lilla pojken, nåväl jag åkte dit och hämtade honom!=) Snäll moster va!=)
På eftermiddagen bar det av till Gröna Lund för att titta på The Baseballs och åka karusell, eller Peter, Håkan och Jimmy åkete karusell, för mig räkte det med Djurgårdsfärjan och lusiga huset som aktivivtet! Jag tycker att det där med karuseller är lite läskigt! Anders ville gärna åka men han är ju fortfarande relativt nyopererad så han fick snällt stå med mig på marken och titta på!







På lördagen var det dax för Ålands kryssning med bästa vännerna hemifrån! 24 timmar på sjön resulterade i för lite sömn och mycket dricka och taxfree shopping, men roligt var det! Så i går eftermiddag när jag väl kom hem sov jag rätt sött och nu efter 12 timmars sömn och en dag på "arbetet" så känner jag mig som människa igen! Skönt, jag gillar rutiner!=)





Nu ska jag och Anders åka och förtidsrösta, frågan är bara vad man ska rösta på!


Hoppas eran helg har varit bra!

1 kommentar: