söndag 1 augusti 2010

8 år!=)

Just idag för 8 år sen fattade jag och min Anders tycke för varandra, eller det hade vi kanske gjort tidigare men just idag den 1:a augusti för 8 år sen kändes det som om det var vi på riktigt!
Jag är idag precis som då för 8 år sen lika kär i min underbara Anders!

Jag älskar dig min Anders, du betyder allt för mig och du är min absolut bästa vän! Tusen tack för 8 underbara, brokiga, kärleksfulla, härliga, roliga år! Som vi alla vet är inte livet och kärleken en dans på rosor, men med ärlighet, omtanke, och respekt kan man komma väldigt långt tror jag!

Jag har köpt en liten 8-års present åt Anders, ett armband av Efva Attling med texten
"Amor Vincit Omnia - kärleken övervinner allt" och jag tycker att det talar för allt jag känner för dig min Anders, tillsammans är vi starka och klarar allt! Jag älskar dig!
Jag fick ju såklart oxå en present, blinbling halsband och örhängen från Åsita, Rock by Sweden underabara!Tusen tack! =)

Ha det fint och var rädda om er och alla andra! Och glöm inte att berätta för era nära och kära att ni tycker om dom, det är värt det!=)

1 kommentar: