tisdag 17 augusti 2010

Snuvig!

Hur gick det här till? I går morse när jag vaknade hade jag sjukt ont i halsen, gav mig raskt iväg till apoteket och köpte nån sån halsmedicin, det gjorde susen, ett tag! På eftermiddagen började näsan rinna och nu är jag helt igen täppt! Jävla skit rent ut sagt! Super jobbigt att vara snuvig!
Det var första dagen i skolan idag efter mitt långa och underbara sommarlov, det gick bra trotts "droppnosen", var skoj att träffa alla gamla klasskompisar igen!=)
Men det jag helst av allt vill nu är att sätta fart med träningen igen på allvar nu efter sommarens slappträning nu när jag är tillbaka i stora staden, men det får väl vänta tills jag är frisk! Surt!=(
Nåväl, mycket sova, frukt och vatten så är jag nog snart på banan igen!=)

Hoppas eran tisdag har varit bra!
Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar