onsdag 18 augusti 2010

I morgon är det äntligen dax!=)

I morgon är det äntligen den stora dagen kommen som vi, och framför allt Anders har väntat på!
I morgon kl 06:45 ska vi infinna oss på SÖS, det är dax för Anders att lägga sig på operationsbordet för att bli av med sitt elaka diskbråck som har plågat honom så länge nu, det är självklart med en malande oro vi ser fram emot morgondagen. Det är ju alltid en risk att sövas och bli opererad, även om det här är en rutinoperation känner man sig ändå lite ororlig!
Det kommer självklart att gå strålande, och med tanke på hur han har lidit dom senaste 6 månaderna så kan det faktiskt bara bli bättre! Heja Anders och alla duktiga kirurger som ska skära i dig!=)
Jag ser fram emot att få tillbaka min "vanliga" Anders igen, en härlig, positiv man som glädjs åt det mesta i livet! Du har minst sagt varit tapper den senaste tiden, jag som känner dig utan och innan har sett hur du har lidit och vilken smärta du har haft, men det ska det bli ändrig på nu!

Jag älskar dig min Anders och tillsammans klarar vi allt!=)

Amor Vincit Omnia

2 kommentarer:

  1. Hur gick det för honom? Hoppas verkligen att allt gick problemfritt...

    SvaraRadera
  2. Det gick bra, han är kvar på sös men får nog komma hem idag! Skönt att det är över, nu väntar det rehabilitering i ett antal veckor men det är det värt!=)

    SvaraRadera