torsdag 12 augusti 2010

Tillbaka i stora staden!

Det var med tungt hjärta och stora tårar jag igår lämnade byn bakom mig för den här gången, det är svårt att beskriva hur det känns men jobbigt är det i alla fall! Jag har haft en fantastisk sommar med mina nära och kära och det känns alltid lite extra jobbigt att åka därifrån när man har varit där en längre tid!
Känslan i min by är så magisk, allt är så enkelt och skönt där hemma, lugnet är fantastiskt och det gör att när jag kommer tillbaka hit till människobyn känner jag mig genast lite stressad av alla männsikor, ingenstans är det tyst och lungt! Men det brukar gå över efter några dagar, man kommer in i lunken igen liksom! Och som Anders säger så brukar det vara såhär varje år när semestern är slut, att jag längtar hem lite extra och känner mig lite nere ett par dagar, men som sagt det går över!

Vårat älskade hus i våran älskade by!=)

Ikväll har vi i alla fall varit hos Zara och Håkan och ätit Tacos, mycket mumsigt!=) Skönt att mysa med nära och kära när livet känns lite tungt!=)

Hoppas allt är bra med er alla och att eran sommar har varit strålande!=)
På återseende!=)

2 kommentarer:

  1. Du är go och underbar älskade vän.

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka till stan fina du...även om jag just nu är i Dalarna. :)
    Det blir en bra höst - det ska vi se till!
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera