tisdag 24 augusti 2010

Stroke!

Varför? Det var en stroke min kära morfar hade drabbats av! Han är försvagad i vänster arm och ben och talet är en aning sluddrigt,han var tydligen lite sned i ansiktet tidigare men det har gått tillbaka säger dom där hemma vilket i och för sig är skönt, men varför måste det vara såhär? Jag pratade med honom på telefon tidigare idag och det känndes sådär, han låter lite trött och sliten så jag har bestämt mig för att jag vill åka hem och hälsa på morfar, få se honom, prata med honom på riktigt inte bara i telefonen, jag vill se hur "som vanligt" han är! Så på torsdag styr jag kosan hem till byn! Ska bli skönt att få krama om mina nära och kära! Vi behöver det!=)
Nu morfar får du se till att repa dig, jag vill ha dig kvar precis som du är många år framöver!



Var rädd om er och alla andra!=)

1 kommentar:

  1. Åh, fina morfar...hoppas att han repar sig! Mormor råkade ut för samma sak för några år sedan, men kom tillbaka. Hoppet finns!
    Åk hem och kramas...det är det bästa man kan göra. Kram på er alla!

    SvaraRadera