lördag 21 augusti 2010

Morfar.

Min fina morfar är inte riktigt kry, vet inte riktigt vad som är fel men kroppen funkar inte riktigt som den ska! Jag blir så orolig! Han är på sjukhuset och i goda händer men jag oroar mig ändå! Morfar är min stora idol här i livet, han har så sjukt skön humor, jag kan skratta så jag grinar åt och med honom! Det finns få människor här i världen som morfar. Han är helt enkelt bara bäst! Var stark och repa dig sabbt nu är du snäll fina morfar!



Varför ska man bli gammal? Jag önskar att alla alltid ska få finnas kvar! Jag vill att allt ska vara som det alltid har varit, varför kan det inte bara få vara så?
Kom ihåg att tala om för era nära och kära att ni tycker om dom så fort ni får chansen, en vacker dag kan det vara försent!

Carpe Diem

2 kommentarer:

  1. Men söta morfar... :( Ålder skrämmer mig också, jag vet inte vad jag ska göra den dagen min mormor inte finns längre..kan inte ens tänka på det. Jag håller tummarna att allt går vägen... Stor kram till er!

    SvaraRadera
  2. Ja det är riktigt jobbigt det här, att ens nära och kära blir gamla! Hoppas vi får ha dom kvar så länge som möjligt!
    Kram till dig med!=)

    SvaraRadera