torsdag 1 mars 2012

1:a mars

Tänk att det redan är första mars! Tiden bara flyger fram och det står inte på förrens det är femte juli och vi äntligen får flytta in i vårat hus! Som vi längtar! Det ska bli så spännande! Vi längtar till Kolartorp! =)

Och det är i just Kolartorp som jag spenderar min kväll, hos min fina vän Malin och hennes lilla söta Theo, det är så lyxigt att ha fina vänner i sin närhet! Kvalité! Middag har jag fått oxå, det är oxå lyxigt speciellt en kväll som denna när både min och Malins kära jobbar till sena kvällen! =)

I detta nu är det dax för Theo att sova men med tanke på att det är honom jag hör innifrån sovrummet så undrar jag om det inte är mamman som sover istället! =)

Hoppas eran första mars har varit solig och fin!
Ha det gott och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar