måndag 26 mars 2012

Spännande dagar!

Nu är alla visningar av radhuset avklarat för den här gången så nu hoppas vi bara att någon av alla dessa människor som kom köper det oxå, den som lever får se! Igår kom det sju sällskap varav sex av dom var intresserade, idag kom det två och bägge var intresserade! Håll alla tummar och tår att någon av dom slår till på detta jätte fina radhus! =) Jag återkommer i frågan så snart vi har ett resultat! =) Det är i alla fall sjukt skönt att kunna "bo" här hemma igen och inte behöva trippa runt på tå för att inte skräpa ner eller stöka till!

Första dagen på nya jobbet är oxå avklarad! Det var minst sagt lite pirrigt i morse när jag åkte dit, men det har gått jätte bra och jag tror att jag kommer att trivas bra. Alla var jätte trevliga och snälla mot mig så det ska nog gå lysande det här! =)
Sen är det ju alltid lite tråkigt att vara ny, det är ju inte sådär att man är överhopad av arbete direkt utan det handlar ju mest om att lära sig allt nytt och sitta bredvid och titta och så, och då kan dagarna lätt bli lite långa. Men det ger sig säkert snart bara jag har kommit igång! Det känns roligt i alla fall! Och resan dit gick bra oxå, jag klarade av att åka både pendeltåg och tunnelbana alldeles själv! =) Bra gjort av mig tycker jag! =)

Och så har vi äntligen bestämt oss för en färg på huset, det blir en mörk grå! Anders har varit och provmålat huset med två olika grå och efter att ha sett hur det ser ut är vi helt överens! Skönt! =) Vi är i och för sig rätt överens om det mesta, men i det här fallet var vi verkligen rörande överens, det var inget snack om saken förutom att Anders från början önskade att huset skulle vara rött och inte grått. Men som vanligt så blir det ju alltid bäst om jag får bestämma! Eller.....! =)

Det kommer att bli den färgen som är till höger om dörren! Fint va?




Ja det har minst sagt varit spännande dagar och för hoppningsvis fortsätter det att vara spännande några dagar till. För självklart hoppas vi på lite budgivning vad det gäller försäljningen av radhuset! =) Men håll alla tummar och tår där ute för att vi får det sålt över huvud taget!

Nu trotts att klockan bara är tio i nio så tänker jag krypa ner i sängen och sova, för så trött som jag är idag minns jag inte när jag var sist, så god natt och sov gott alla fina människor där ute!

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar