onsdag 21 mars 2012

Sista dagen!

Idag är sista dagen på jobbet, och det känns inge roligt alls! Jag trivs ju så in i bängen bra här! Men vad kan man göra åt saken, ingenting! Så därför väljer jag att tycka att det här är lite bra och spännande! Och det är nog precis vad det kommer att bli, spännande alltså! På måndag börjar jag mitt nya jobb, jag kan lungt erkänna att jag har en del fjärilgar i magen vid det här laget!

Föresten så ser det ju ut att bli rätt okej väder dom närmasta dagarna och jag är ju faktiskt ledig! Så i morgon om vädergudarna vill så ska jag baske mig slå upp alla fönster på vid gavel och städa hela huset, det är ju visning på söndag! Pirrigt! =) Hoppas det kommer många köpsugna människor på visningen! =)

Men först ska jag klara av den här dagen, jag är ju lite blödig och kan känna att det inte kommer att kännas så lätt när jag lämnar ifrån mig nycklar och så och ska gå hem och inte få komma tillbaka till mina jobbarkompisar, eller motarbetare som jag brukar kalla dom! =) Dom är bra fina mina motarbetare, jag kommer med all säkerhet att sakna dom alla! Tack för alla skratt och för allt jag har fått lära mig under det här året vi har kamperat ihop! =) Jag har blivit ordentligt avtackad med fina presenter och kladdkaka! Lyx! =) Återigen tusen tack alla fina med och motarbetare!

Ha det gott och var rädda om er och alla andra! =)

3 kommentarer: