fredag 9 mars 2012

Hemlängtan!

Hemlängtan är precis den åkomma jag lider av nu. Och med hem menar jag såklart Röjeråsen, den finaste platsen på jorden. Det enda sättet att bota den här åkomman är ju således att åka just hem och det tänker jag göra idag. Tanken var från början att jag skulle åka hem först nästa helg men efter lite konfererande med dom där hemma och min fina Anders så tycket vi nog ändå att det var bäst att jag åkte hem redan den här helgen! Jippi! =)
Jag lider ju av den här sjukan lite nu och då och den yttrar sig på det sättet att jag blir ganska lätt retligt, lite ledsen nu och då och allmänt olustig! När dom här symptonen visar sig så har det offtast gått för lång tid sen jag besökte min hemby! Och så är fallet nu alltså! Men idag när jag har bestämt mig för att åka hem så känns livet sprudlande roligt igen! Tjoho!

Hoppas ni alla har en fin fredag!
Ha det gott och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar