onsdag 29 februari 2012

Tegeltak!

Tak är någonting som är väldigt praktiskt att ha,  och idag har vårat hus fått "riktigt" tak! Svart tegel har dom lagt på idag och dom är nästan klara med det, har bara lite kvar på baksidan att lägga! Som jag sagt förut så är dom otroligt snabba och duktiga våra byggare! =)
För övrigt måste det ju ha varit en underbar dag att jobba på taket på, termometern visade på 12 härliga plusgrader idag mitt på dagen och solen strålade från en klarblå himmel.
Det känns som om vi har lite vår i luften här i huvudstaden! =) Me like!







Nu på kvällen när jag var vid huset och klampade omkring med Iphonen i högsta hugg för att ta lite kort, fullt fokus på taket alltså vart jag lite smått skrämd av våra "husdjur".
Bakom knuten vid vardagsrummet stod det nämligen två rådjur och smög på mig, det ena drog iväg så fort det såg mig men det andra stannade i slänten och stod en stund och studerade mig och jag honom, fin var han så jag försökte ta en bild men den vart sådär! Ja ja, dessa storstads rådjur, helt orädda! =)

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar