tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Ska man fira det? Ja jag vet inte egentligen, men jag köpte en liten present åt min älskling och det är han mer än värd! Själv vart jag jätte överraskad när jag kom hem från jobbet. Först och främst ska man ha i åtanke att Anders har fått ta över min förkylning och är allt annat än pigg just nu men ändå hade han pallrat sig ändå iväg till affären för att köpa en present och blommor till mig och till råga på allt hade han lagat middag åt oss när jag kom hem!
Så efter att ha ätit lite alla hjärtans dags pyttipanna och öppnat paketet som innehöll badskum bland annat så tog jag min nyinköpta bok och kröp ner i ett hett bad bubbligt badskumsbad, det är väl ett himla bra sätt att fira alla hjärtans dag på!

Hur har eran alla hjärtans dag varit?

Puss och kram på er, och kom som vanligt ihåg att vara rädda om er och alla andra! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar