fredag 8 april 2011

Dålig uppdatering....JA!

Jösses vad jag är dålig på att uppdatera min lilla blogg, jag hoppas ni har överseende med det! Jag lovar att bli bättre på det inom en snar framtid! Å andra sidan så har jag inte så mycket nytt att berätta heller, livet ramlar på som vanligt helt enkelt! Ja, jag jobbar, tränar, äter och sover! =) Helt ospännande!
Eller föresten,  i Onsdags var jag och några från jobbet ut och åt, drack några öl och tittad på fotboll, det där med fotboll är inte riktigt min grej, men det var mycket trevligt ändå!=) Jag hejade på laget i blå tröjor (som jag glömt vad dom hette) för dom hade snyggast spelare enligt min mening!=) Mycket begåvad vad det gäller fotboll alltså!=)

Förra lördagen byggde jag och Anders ett nytt golv på våran altan, det vart så himla bra! Han är så duktig min kära vän! Vädret var kanske inte det bästa och snö haade vi kvar på baksidan oxå, men det gick bra ändå.
På söndagen satte vi på sommardäck på min bil och sen lurade jag iväg Anders till IKEA, roligt!
Här kommer lite bilder på själva bygget, det färdiga resultatet ska jag väl fota oxå så småningom så ni får se va bra det vart!


Den här helgen är det lite "bus" på gång, men det tänker jag berätta mer om på söndag! =)
Hoppas ni alla har en trevlig helg att se fram emot! Sol ska det bli oxå enligt dom senaste prognoserna, i alla fall här i huvudstaden!=) Nice!

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar