fredag 15 april 2011

Fredag igen!=)

Äntligen fredag igen! Den här veckan har varit allt annat än lugn vill jag lova!  Det har varit lönekörningsvecka = lätt stressigt arbete, så alla sköna busschauförer mfl ska få sin lön i tid!=) Men som sagt så är det äntligen fredag igen och den här fredagskvällen ska vi gå på "lokal" med min fina kusin Tomas och hans söta Ida, ska bli mycket trevligt! Skön start på helgen!=)

En stor bonus är ju att nästa vecka nästan bara är halv, super skönt! Och vi ska åka hem till fina Röjeråsen och fira påsk med nära och kära! Ska bli riktigt härligt, det är ett tag sen vi var dit nu och nu får vi ju vara där i jättemånga härliga dagar, det är bara att hålla tummarna att det härliga vårvädret håller i sig! Idag har det ju som beknat varit nästan sommar ute! Riktigt skönt!=)

I morgon är det återigen dax för mig att besöka min frisör, undra vad för tokigheter jag kan tänkas hitta på den här gången! Den som lever får se, jag skriver mer om det en annan dag!=)

Hoppas ni alla får en riktigt varm, solig och  härlig helg!


Ha det gott och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar