måndag 11 april 2011

Busig Lördag!

Jag sa ju att jag skulle berätta om "buset" vi hittade på i lördags på söndagen, men buset vart väldigt busigt så gårdagen tillbringades i stort sett bara i vågrätt läge i soffan!=) Obegåvat, men det var roligt så länge det varade!=)
Buset var i alla fall ett överaskningskalas för min fina farbror Tommy som fyller 70 år snart! Det var ett mycket roligt kalas, bra jobbat Lena och Fredrik!=) Som vanligt lyckades jag tippa i mig på tok för mycket vin, det finns liksom ingen hejd på vansinnet när jag sätter igång, därav resultatet av min söndag! Men på lördagen mådde jag ju såklart prima och kände mig ungefär som en 22 åring istället för mina faktiska 32 år!=) Ja ja vi hade roligt i alla fall!=) Och överraskad vart han! Han trodde att han skulle ut och äta med familjen och istället så fick han ett lite större partaj med släkt och vänner, jag tror att han uppskattade det, han såg då glad och nöjd ut hela kvällen!=)
Här kommer lite bilder!=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar