onsdag 30 mars 2011

32 år!

För 32 år sen just idag slog jag upp dom små blå för första gången och dom små blå har fått se massvis sen dess! Den stora frågan är fortfarande när man blir vuxen? Inte vid 32 i alla fall, det kan jag skriva under på!=)

Jag har såhär långt blivit ordentligt firad! Först i morse så vaknade jag av Anders ljuva stämma som sjöng "jag må du leva" presenter fick jag oxå! En ryggsäck (konken, fjällräven) som jag önskat mig och en jätte fin tröja! Tusen tack kära du!

Sen ringde mormor och sjöng och tio minuter senare även mamma. På väg i bilen till jobbet ringde Jonna och Taffet (Martina som gör rösten åt Jonnas gosehäst) och även dom sjöng! Här på jobbet tänkte jag hålla en ganska låg profil vad det gäller min födelsedag! Det gick sådär....vid niotiden kom mina lustiga kollegor och chefen in och sjöng! Roligt!=) Ikväll kommer brorsorna och deras flickor, och Anders bror Allan med familj och firar med oss! Bäst av allt är att Zara och Håkan gör tårtan, jag kan alltså bara åka hem och njuta!=) Det är födelsedag det!=)

För två veckor sen när mamma och pappa var här fick jag oxå presenter i form av pengar (euro), vi ska ju till Kreta i Augusti! Jag fick oxå en biljett till Dalhalla, vi ska gå och se Paul Potts i sommar! Sen fick jag ett tjusigt paraply och lite annat smått och gott!=) Jag gillar ju som bekant presenter, vad dom inehåller är inte så viktigt bara dom är inslagna!=)

För att inte tala om alla grattishälsningar på facebook, tusen tack alla!=)

Jag har en bra födelsedag såhär långt helt enkelt!
Hoppas ni har en fin dag vare sig ni fyller år eller inte!

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!=)

2 kommentarer:

  1. Tiden flyger...och jag är glad att jag har känt dig i nästan alla dina år...och ännu gladare att det blir bra många mer än 32 år till som jag får fortsätta med det! :) Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Jag glömde din födelsedag, pinsamt! Just den dagen hände det en massa minst sagt underliga saker men det är ingen ursäkt, jag skäms. Stort grattis i efterskott iaf. :-)
    Kram

    SvaraRadera