tisdag 15 mars 2011

Är det våren?

Har den kommit nu? Våren alltså? Jag tycker nog att det känns lite så, för det första är det ju ljuset, det är så sjukt skönt att det är ljust när man går på morgonen och att det fortfarande är ljust när man kommer hem, dagarna känns genast lite längre! Sen tycker jag mig se lite gladare miner på människor jag möter, folk har liksom börjat titta upp istället för att stirra ner i marken! Fåglarna sjunger på morgonen och medeltemperaturen har faktiskt varit över noll i flera dagar nu! Jag säger att det är vår! Säkert kommer det ett eller annat bakslag men det får vi leva med!=) Vi går mot ljusare tider helt enkelt! Jag tror inte att det står på förens det börjar titta upp små krokusar mot solvarma väggar!=) Längtar!

För övrigt rullar livet på som vanligt med jobb och träning!
I lördags var vi på friskis, schlagerpass stod på schemat och jösses vad roligt det var, jag skrattade mig igenom hela passet! Våra härliga ledare bjöd verkligen på sig själva, musiken var såklart bara schlager och dom hade klätt ut sig! Babsan, Carola, Jan Johansen, Martin Stenmark för att bara nämna några av dom stjärnor som var där!=) Jag är så glad att vi har så positiva och engagerade ledare! =) På kvällen hade vi lite schlagerparty, vi drack rosa bubbel och mös med nära och kära!=)

Nu till helgen kommer mamma och pappa hit! Jippi, det ska bli så mysigt att få rå om dom lite!=)
Hoppas ni alla har det bra och att ni har fått chansen att njuta av den sköna vårsolen!

Ha det fint och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar