fredag 25 mars 2011

Jaha då var det fredag igen!

Veckorna rusar förbi och jag hinner inte riktigt med! Den här veckan har varit som ett helt liv känns det som så tack och lov att det äntligen är fredag! Träningen har varit lagd på is i nästan två veckor nu med undantag för lite promenader/jogg, och det får vara vackert så! Förra veckan hade jag ont i halsen och den här veckan har som sagt varit minst sagt körig! Tillråga på allt så är jag så sjukt trött på kvällaran, varför de? Nu är det ju vår och man ska vara pigg och glad men jag känner mig helt tvärtom! Varför???
Förra helgen var i alla fall jätte mysig med mamma och pappa på besök, härligt! Och den här kommande helgen ska jag tillbirnga hemma, jag har noll planer och det känns ganska skönt faktiskt, det får bli som det blir!
Nåväl, nu är det väl dax att sätta igång med dagens arbete så jag får något gjort idag! Och så jag får ta helg snart....bara 8 timmar kvar! Föresten så är det ju våffeldagen idag och en av mina tokiga kollegor har bestämt att här ska det gräddas våfflor till eftermiddagsfikat, mums!

Och ja just det, glöm inte att ställa fram klockan på söndag!

Ha det gott och hoppas ni alla får en härlig helg!
Var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar