söndag 6 februari 2011

Dålig uppdatering...ja!=)

Ja mitt bloggande har blivit en aning lidande den gågna veckan! Första veckan på nya jobbet + våran renovering och all träning har liksom tagit en hel del av min tid och energi! Ja jag har som ni förstår haft en hel del för mig! I helgen har jag haft en mysig lördag med bästa brudarna (Zara och Lisa), vi har tränat, shoppat och tittat på melodifestivalen, och idag söndag har jag och Anders myst och nu på kvällen var jag och Zara på veckans sista pass på friskis! Jag lovar att bli bättre på att uppdatera när alla nya intryck och rutiner har sjunkit in! På jobbet går det bra, men jag känner mig såklart ny och lite okunnig men det ger sig säkert med tiden!

Hoppas ni alla har haft en fin vecka, nu laddar vi för en ny sådan med massvis av spännande upptåg!=)
Var rädda om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar