onsdag 23 februari 2011

Nu får det vara nog!=)

Ja med den här bitande kylan alltså, jag börjar tröttna på allvar! Det är ju sjukt kallt hela tiden, som ni vet så gillar jag ju vintern men inte när termometern kryper upp emot -20 grader varje dag! Brrrr, jag fryser!=)
Nästa vecka är det ju Mars och då vill jag ha lite varma solstrålar och takdropp, tack! Är det förmycket begärt? Nä jag tycker inte det i alla fall!

En sak som är bra med vintern är i alla fall vintersport och då framför allt skidor och i morgon drar VM igång i Holmenkollen i Norge, ska bli sjukt spännande att följa det svenska skidlandslaget under dom kommande dagarna! Jag håller personligen tummarna för att Anna Haag tar en medalj, jag tycker att hon är så värd det som den positiva kämpe hon är! Heja Anna (och alla andra)! Roligt ska det bli i alla fall!

För övrigt rullar livet på, jag jobbar och tränar mest hela tiden och har fortfarande lite problem att få ihop vardagen, tiden räcker liksom inte riktigt till men det löser sig nog så småningom, våren kommer ju snart och det blir ljusare och dagarna känns längre, mer energi helt enkelt! Jag längtar efter dig våren!=)

Hoppas ni alla har haft en fin onsdag!=)
Ha det gott och var rädda om er!=)

1 kommentar:

  1. Tack för att du satte ner foten Malin! +3 idag....aaaaah.... :)

    SvaraRadera