lördag 26 februari 2011

Härliga lördag!

Visst är det härligt med lördag, min lördag har varit sååå skön! Vaknade runt sjusnåret = sovmorgon, morgonslappade med kaffe och frukost, träning kl 10 med Zara, sen hem för att äta lunch och titta på skidvm, sovit lite middag (lyxigt), städat hela huset och nu tänker jag ta mig ett gals rött och svänga ihop en mysig lördagsmiddag åt mig och Anders, och sen ska vi titta på melodifestivalen! Visst låter det bar! Pricken över i är ju att våren har visat sig här i huvudstaden idag, nån liten plusgrad och solsken, me like!

Igår var jag och Anders ut och shoppade lite på eftermiddagen (jag hade ju fått min första löning, tjoho, låt pengarna rulla!! Ha ha), jag köpte mig en MP3 spelare med radio så jag ska kunna lyssna på skidvm på jobbet nästa vecka! Och så hittade jag äntligen ett par nya träningsbyxor, det är ett litet problem att vara tjockis och träna, det verkar som om man får vara max stl 44 för att få träna i schyssta träningskläder, trist! Jag tar gärna emot tips om det är någon som vet vart man kan köpa träningskläder i lite större storlekar!Tanken med träningen är ju såklart att jag ska bli mindre, och det blir jag men vägen dit är lång och jag vill vara fin under tiden oxå!=)
Igår kväll var Peter och Sofie här och tittade på Lets Dance med oss, mysigt!

Hoppas ni alla har hafte en fin lördag!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar