lördag 19 februari 2011

Morning Glory!

God morgon! Jag håller på att vakna till en kall men vacker by! Ja jag är alltså hemma i Röjeråsen på visit över helgen! Underbart! Igår när vi( jag & Håkan, min ena bror)kom hem vart vi som vanligt varmt välkomna av mamma och pappa, det bjöds på god mat, ett par glas vin och en rafflande duell i påspåret! Jag tror att pappa hade flest rätt!:)

Idag ska jag bara mysa med mina nära och kära, planerar en tur med sparken runt byn för att hälsa på alla och till kvällen ska vi till moster och L-G i Mora på middag! Lovely!
Jag får nog klä på mig ordentligt när jag ska ut för i detta nu visar termometern på - 24 friska grader! :) brrrr! Men inne är det varmt och mysigt! Elda i kaminen och dricka hett kaffe är den bästa morgonsysslan som finns!

Hoppas ni alla får en härlig lördag!
Ha det gott!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar