måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Vad är det för dag egentligen? Är det inte egentligen bara en till anledning för alla butiker att tjäna lite extra pengar? Vi, jag och Anders alltså, brukar ju ta alla tillfällen att fira och skämma bort varandra, men i år tyckte jag att det får vara nog! Vi har ju precis renoverat huset, det räcker gott och väl som present till oss båda två om man nu trotts allt ska köpa presenter till varandra den 14:e februari!
Visst det är gulligt och fint med alla rosor och hjärtan överallt men jag har fått nog! Jag älskar mina nära och kära lika mycket alla dagar på året och det kan jag visa utan att köpa dyra onödiga presenter! Kan inte alla hjärtans dag bara få vara en sån dag då vi tycker om varandra lika mycket som alltid annars? Det räcker med en kram tycker jag! Eller ett telefonsamtal som det jag fick från min söta mormor då hon säger att jag får en kram, det är alla hjärtans dag för mig!=) Så det så!=)
Men jag får väl erkänna att jag har skämt bort min kille lite extra idag, han fick välja vad vi skulle äta till middag för att fira denna dag! Bäst av allt är att han inte valde någon "festmat", nä hans val vart hans favoriträtt, kokt potatis, falukorv och senapsås och hur gott är inte det!=) Bra val tycker jag, sen att jag gjorde små hjärtan av korvarna var ju bara som en liten bonus!
Anders jag älskar dig idag och alla andra dagar!=)
Ja ja, man får ju faktiskt göra som man vill! Tycker man att den här dagen är det bästa som finns så fira för guds skull och skäm bort dina nära och kära! Härligt att man kan välja va!=)

Hoppas ni alla har haft en härlig 14:e februari!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar