söndag 9 september 2012

Vad tror ni?

Jag hoppas i alla fall att ryktet är sant för jag vill ha en Iphone 5, om den nu kommer i september som ryktet säger!
Den som lever får se! Jag håller tummar och tår för att så är fallet! =)

Inte för att jag inte gillar min fiiina Iphone 4, jag älskar den rent av och skulle aldrig för mitt liv byta till något annat än Iphone! Men mycket vill ha mer, djävulen vill ha fler och helvetet är inte fullt! =)

Den 12 september ska dom visst hålla någon form av presskonferens dom där som jobbar på äppelskrutt företaget så jag kommer att vänta spänt på vad dom har att säga! =)

Ja som sagt jag hoppas i alla fall, och ibland säger en bild mer än tusen ord, eller vad säger ni?


 
 
Ha det gott och var rädda om er och alla andra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar