fredag 14 september 2012

Jag har varit på date! =)

Att gå på "date" då och då fast att man ses varje dag och har så gjort i typ 10 år är jätte mysigt och ganska viktigt tycker jag, det är fullt nödvändigt att faktiskt se varandra med lite andra ögon då och då! Jag kan varmt rekomendera det! Ibland behöver man liksom bara få rå om varandra utanför vardagens alla måsten och krav!
Jag hävdar med bestämdhet att det är vardagen som ska kryddas med lite roliga och mysiga saker och inte helgen eller semestern eller så för då är det ju ganska mysigt ändå och man har all tid i världen på sig att umgås och mysa!
Jag älskar att umgås på tu man hand med min fina Anders. Du är verkligen min allra bästa vän och min stora kärlek här i livet! För att inte tala om att du faktiskt är min blivande man! =) Kärlek! <3 p="p">


Idag styr jag kosan hem till byn, ska bli jätte härligt!

Hoppas ni alla har en härlig fredag!
Trevlig helg!

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!



1 kommentar: