lördag 7 maj 2011

Dragracing!! =)

Men det här är bara så fantastiskt! I detta nu sitter jag på Tierp Arena och tittar på dragracing och jag älskar det! Den här arenan är nybyggd och helt unik för att vara i Sverige! Vanligtvis brukar dragracing köras på gamla nedlagda flygfält, men den här banan är byggd för det här! Underbart! Solen strålar från en klarblå himmel och läktaren är fylld till bredden med likasinnade,och jag har för första gången i mitt liv fått se en topfuel bil i verkligheten! Helt makalöst vilken maskin! Öronproppar i!!! = ) Kalla mig vad ni vill, men jag älskar verkligen det här! This is life! =) Enda nackdelen är när någon stackare kör sönder bilen och bana måste saneras och man får lov att vänta, vänta och vänta, tills banan är säker att köra på igen! Men det är helt klart värt det! Kärlek!! =)Bilder på denna fantastiska dag kommer senare idag!

Hoppas ni alla har en strålande lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar