tisdag 31 maj 2011

Snart bär det av...

....hem till byn! Tjoho! Långledigt och bra väder ska det bli, vad mer kan man önska?
I morgon styr jag och mustangen kosan mot Dalarna och Röjeråsen, jag längtar så, Anders kommer efter med vanliga bilen och det känns ganska tryggt, mustangen är ju trotts allt över 40 år gamal!!=)

I detta nu håller jag på att packa för fullt och tror nog att jag börjar bli klar, men som vanligt har jag med all sannolikhet på tok för mycket med mig! Alltså två personer, fem dar och tre väskor, en stor påse skor, en påse med annat smått och gott och det lär nog bli nån mer innan jag är klar skulle jag tro! Det sak tilläggas att Anders grejer nog hade rymts i den minsta av alla väskor och i skopåsen är det enbart mina skor! Att man aldrig lär sig!=)






I fredags var jag och Anders i garaget och fixade lite med bilen, det var kanon bra så nu är det bara att ta emot sommaren med vidöppna armar! Det är sjukt roligt att ha sin egen kärra måste jag säga! Jag skulle aldrig ha stått ut att vara i garaget i fem, sex timmar i streck annars! Här kommer lite bilder på min  lilla pärla!

I´m in Love!=)


Ha det gott och var rädda om er och alla andra!=)

1 kommentar: