måndag 16 maj 2011

I have a dream......

Några säger att jag är lite smått galen, andra tror att det är övergående, en del tycker att det är roligt men lite onödigt! Jag tycker att det är sjukt spännande!

Några av er läsare vet säkert vad jag pratar om men för er som inte vet så tänker jag hålla er på sträckbänken ett tag till, jag vill inte riktigt avslöja vad jag ska göra ännu men när det är dax så lovar jag att berätta! En del kommer nog att tänka, jaha var det inte mer än så, några kommer inte förstå  känslan av att få göra detta men för mig är det en dröm som (för hoppningsvis) kommer att gå i uppfyllelse, och vem vill inte förverkliga sina drömmar!?!


För övrigt rullar livet på i ett mycket behagligt tempo! Som vanligt är det mycket jobb, träning och andra fritidsaktiviteter så som grillning, umgås med vänner och sånt som står på schemat!=) Idag har jag varit ute hela eftermiddagen och planterat blommor, jag tycker att det är väldigt rogivande att vara där ute i våran lilla trädgård och filosofera, däremot så har jag inte så värst gröna fingrar och utan Anders hade aldrig våra blommor överlevt! Jag är lite dålig på att vattna, minst sagt! Så det är tur att han tar en repa med vattenkannan lite nu och då!=) Jag är lite bättre på att komma ihåg dom utomhus men här inne hade varenda en varit död om jag skulle sköta om dom stackarna! Alla är vi ju bra på olika saker, eller hur!?

Jag hade tänkt skriva ett helt inlägg utan att nämna vm hockeyfinalen igår men det är svårt, så jag gör väl såhär då! Grattis Finland till guldet och bra kämpat Sverige, komihåg att ni är näst bäst i världen även om förlusten var hård!=)

Nu är det faktiskt snart läggdax så sov sött alla fina där ute!=)
Ha det gott och var rädda om er och alla andra!=)

1 kommentar: