söndag 8 maj 2011

Våran härliga lördag!=)

Jag lovade ju lite bilder från igår redan igår men efter att ha avnjutit en hel dag med dragracing åkte vi vidare till Gävle på cruising! Så när vi väl var hemma var klockan på tok för mycket för att orka visa mina fina racebilder så det kommer några nu istället!

 Samling innan avfärd mot Tierp.

Wiii, vi är framme!=)

På plats på läktaren!

Nu kör vi!!!!=)





Och ibland kan det som sagt gå lite tokigt! =)


Idag söndag har jag och Zara varit ute och shoppat lite, jag kände plötsligt att jag var i behov av lite ny skor (eller inte för jag har typ redan 40 par, men ändå), jag älskar skor! Det vart även en och annan repa i några klädaffärer så några par byxor och två snygga toppar fick oxå följa med hem, opps! =)
Sen åkte vi hem hit och grillade, mumsigt!

Hoppas ni alla har haft en härlig söndag!=)
Ha det gott och var rädda om er och alla andra!=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar