onsdag 4 januari 2012

Jösses vad dålig jag är....

...på att blogga, men jag har liksom ingen riktig inspiration! =) Hoppas ni har överseende med mig och väntar in mig!
Hur det än är så har jag idag börjat jobba igen efter ett välbehövligt jullov! Jullovet har varit helt fantastiskt och det är alltid lite ångestladdat att lämna byn när man har haft förmånen att få vara där i så många härliga dagar! =) Bäst av allt är i alla fall att jag fick vara ledig så länge så jag hann med att fira morfars 80-årsdag! Min morfar är världens härligaste gubbe! =)

Sen fick vi ju uppleva Dagmar och några strömlösa timmar, för att inte tala om jul och nyårsfirandet med nära och kära, det har bara varit toppen helt enkelt!=) Jag är full av förväntan inför det nya året, tänk vilket spännande år 2012 är, i alla fall för oss, vi ska ju bygga hus! På måndag kommer grävarna och börjar! Det är så sjukt spännande och på tiden att dom börjar, för det känns fortfarande så overkligt!

2011 var ju oxå ett härligt år på många sätt, det hände en hel del i mitt liv. Året började ju med nytt jobb, sen fick jag ju för mig att köpa en egen "raggarbil", ganska snart efter det kom vi ju på att vi skulle bygga hus och så har det bara ramlat på! Fantastiskt!=) Och med just det ordet vill jag välkomman 2012, det kan inte bli mycket annat än fantastiskt. Jag lovar att försöka bli bättr på att blogga!

Hoppas allt är bra!
Var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar