torsdag 5 januari 2012

Grattis!!

Idag är jag en lite extra stolt kusin eftersom min "lilla" kusin Anneli (hon är yngst i kusin skaran på pappas sida) har fått en liten pojke inatt, eller liten och liten han var 62 centimeter lång och vägde 4570g, en stor liten krabat alltså som ska heta Jesper! Stort grattis till hela familjen, och bra jobbat Anneli! Nu längtar jag tills dom kommer hem till Sverige på besök så vi får hälsa på våran nya lilla släkting! =)
Tänk vad häftigt det är att barn blir barn liksom, jag har ju flera duktiga kusiner som är duktiga att producera barn som tex min fina kusin Lena som nyligen fick sitt tredje barn, lilla söööta Märta (sen har hon två söta pojkar Martin och Måns oxå), själv är jag väldigt nöjd med att låna dom ibland och sen lämna tillbaka dom när dom börjar skrika eller det kommer mystiska dofter! =) Hur som helst så tycker jag att det är sjukt häftigt att det faktiskt är riktiga människor som kommer ut, eller hur! Svårt att tänka att man själv faktiskt har varit sådär liten! =)


En till sak jag måste skriva om är att våra vänner Petra och Magnus gick och gifte sig igår, utan att säga nått! Luringar där! Jag fick ett sms av Petra igår kväll där det stod att dom numera är herr och fru Lindberg! Stort grattis till er båda, men bara så ni vet så kommer vi att kalla er för herr och fru "Bumbi"! (internt skämt)

Så det har hänt en hel del det senaste dygnet! Stort grattis till er alla!

För övrigt tycker jag att det är helt okej att efter en längre ledighet starta med en tvådagars arbetsvecka! Det har jag gjort för i morgon är man ju ledig igen! Skönt!=)

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar