torsdag 13 oktober 2011

Jag är hel igen!! =)

Ja alltså mina tänder är hela efter ett besök hos världens bästa tandläkare idag har jag äntligen blivit av med gluggen!! I alla fall tillfälligt, och det ser helt okej ut! Nu får jag ha den här provisoriska tanden ett tag, men det gör ingenting, huvudsaken är att det ser helt ut! Det är såååå skönt! =)

För övrigt så jobbar jag som vanligt alldeles för mycket, jag tror att jag ska önska mig några extra timmar per dygn av tomten i år! =)
I tisdags var jag och Zara och tränade på Friskis för första gången den här hösten, skönt att vara igång igen! =) Jag har nog glömt att berätta att jag lyckades med en riktig tonårsfylla i somras som resulterade i en stukad fot och skrapade knän och efter det så har min fot spökat och gjort ont men nu orkade jag inte vänta på att den skulle bli bättre och det var verkligen på tiden att jag satte fart med träningen igen! Lovely! Det gick rätt bra med foten, lite småvärk efteråt bara, men ingenting jag inte kan leva med! Zara var för övrigt inblandad i den ögonbrynsfyllan i somras oxå, vi tränar alltså inte bara tillsammans! =) Men kul hade vi i alla fall! Ja man är ju inte 18 längre helt enkelt, även om jag ibland verkar tro det!! =)

Just det, huset måste jag ju skriva lite om oxå. I måndags godkände vi köksritningen och det betyder att nästa vecka kommer vi att få tidsplanen för hur bygget kommer att fortskrida, och när vi får flytta in! Spännande!! Nu är det läggdax, i morgon väntar ännu en lång dag på jobbet!

Natti natt!
Ha det gott och var rädda om er och alla andra! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar