måndag 3 oktober 2011

Bygglov!

Idag har vi betalt tomten så från och med nu så är den våran helt och hållet! Bygglovsritningarna är oxå inskickade idag, det börjar hända saker! Roligt! Men kan ni tänkar er att det ska ta 10 veckor att få ett bygglov godkänt, undra vad dom gör där på kommunens avdelning för bygglov! Dom kan ju inte direkt vara överhopade av bygglovsansökningar eller? I och för sig vet jag inte hur många som arbetar där eller hur många som ansöker heller för den delen, men om man tänker efter så är det väl inte sådär jätte offta folk håller på och bygger, eller gör dom! Ja ja vad vet jag, det får väl ta den tid det tar helt enkelt! Det skulle för övrigt ta 4 veckor för dom att plocka fram en nybyggnadskarta och det gick på 1 vecka så vi kan ju hoppas att det här oxå går fortare! Ju förr desto bättre!=)

För övrigt så är jag fortfarande tandlös, ingen återbudstid hos tandläkaren idag så vi får hålla tummarna för morgondagen, jag har ju en tid på torsdag men det hade varit minst sagt skönt att få det gjort lite tidigare!

Jag tror att jag måste skriva några rader om Wordfeud oxå! Jag är fast, det är så sjukt roligt och helt klart beroendeframkallande! Jag spelar med både kända och okända personer, roligt! Jag har till och med lyckats lura båda mina bröder att spela! Om ni inte redan testat så gör det! Det är kul!=)

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar