måndag 7 november 2011

Nu har vi bygglov!!=)

Det har hänt en del sen sist vi hördes! För det första så har vi fått vårat bygglov, JIPPI! Det kom i fredags eftermiddag och det firade vi med middag och teater på stan! Mysigt!

Sen har vi fått en preliminär byggplan och den lyder som följande, grunden gör dom i januari, huset kommer v7 (februari) och om allt går som det ska så ska det vara klart för inflyttning v26. Det är så spännande! =)

Här ska det inom en ganska snar framtid stå ett hus och två garage! Snacka om att vi längtar! =)


För några veckor sen ställde mina snälla bröder och Micke upp och hjälpte oss att fälla träden på tomten, skönt att bli av med dom! Sen satte Anders ut en annons på blocket där vi skänkte bort dom fällda träden, och det var hett må jag säga! Redan inom en halvtimme så hade 3 st ringt och det var först till kvarn som gällde, jag var i Röjeråsen den helgen så när jag kom hem var vi tvungan att åka förbi tomten och titta och jo mycket riktigt där var det flera stycken och hämtade veden! Jätte bra! Skönt att det kommer till nytta och vi ville bara bli av med det! Det går bra nu liksom!=)

För övrigt så rullar livet på som vanligt, jobb, träning och höstmys!
Och jag längtar efter snön! Jag vill ha massvis, men det verkar inte vara någon snö i sikte tyvärr, men den som väntar på något got.....!=)

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar