fredag 12 oktober 2012

Lite körigt......som vanligt! =)

Dom senaste veckorna.................ett liv!
Det har varit lite körigt dom senaste veckorna och tiden räcker som vanligt inte till! =) Mycket jobb och lite fritid, så ser mitt liv ut just nu! Men det är väl så ibland! =)

I förra helgen tog jag i alla fall lite semester på fredagen och vi begav oss hem för att besöka Rättviks marknad, mysigt! I dagarna tre strosade vi omkring där bland marknadsstånden och karusellerna. Riktigt skönt, som vanligt fanns det inget nytt att köpa men det vart ändå lite kokosbollar, en ny handväska (kan man aldrig ha förmånga av), en tavla och lite annat smått och gott! =)

Sen drog jobbveckan igång med full kraft i måndags och nu är det redan fredag igen! Jag hinner inte riktigt med! =) Därför är man vaken såhär runt fem på morgonen och sitter och bloggar! För hur mycket jag än skulle behöva och vilja sova är jag nog lite för mycket uppe i varv för att kunna det just nu! =) Skönt i alla fall att man har härliga kollegor på jobbet som gör det roligt att komma dit i gryningen varje dag och stanna till efter skymmningen! =)

Ikväll ska jag i alla fall gå ut och dricka en öl med mina gamla arbetskollegor, ska blir roligt, har inte sett dom sen innan sommaren så det är verkligen på tiden! Me like!

Resten av helgen ska jag bara slappa för det har jag förtjänat! =)
 
Såhär frostigt och höstigt var det hemma i byn förra helgen och till nästa vecka lovar dom snö, det gillar jag! =)
 

Hemma är där ditt hjärta bor! =)
 
Ha det gott och var rädd om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar