onsdag 30 maj 2012

Mot nya äventyr!

Ja så var det dax igen då att kasta sig ut och prova sina vingar, mina är nog vid det här laget fullt flygdugliga med alla dessa förändrigar och utmaningar som har varit under den senaste tiden! Och som kommer att komma! Såhär är det! Jag har återigen fått nytt jobb! Tjoho! Ska bli så roligt! Det jobbet jag har idag var kanske med facit i hand inte det jag hoppats på, men jag är med all säkerhet en erfarenhet rikare och på köpet har jag ju fått lära känna ett gäng sköna människor och det är aldrig fel!

I alla fall så har jag sagt upp mig och kommer att sluta den 28 juni för att sen vara ledig i några (läs många) veckor för den 13:e augusti börjar jag på mitt nya jobb med nya utmaningar, ska bli så spännande! =) Och jag har en superbra magkänsla vad det gäller det nya jobbet så det kan inte bli fel helt enkelt! =)

Ledigheten under sommaren är inte heller helt fel måste jag säga, dels ska vi ju flytta och så vill jag ju få tid att spendera några sommarveckor hemma i mitt fina Dalarna oxå, och nu kommer jag ju att hinna med både och, det går bra nu helt enkelt! =)

Huset står i princip inflyttningsklart för i veckan har dom satt in alla vitvaror och har börjat inreda tvättstugan, så nu är det bara rörmokaren vi väntar på sen är det nog nästan klart! Men vi får ändå inte flytta in förrens 29:e juni men nedräkningen är i full gång och med det här tempot som dagarna rusar förbi så står det inte på! =)

I morgon ger jag mig av hem till byn för att plantera och göra lite fint inför midsommar och semester, sen ska Håkan, Bror och David cykla siljan runt så jag ska passa på att heja på dom efter vägen! Själv förstår jag inte hur dom kan ge sig in i något dylikt men dum gör som tokig säger sägs det! Vi får väl se hur det går för dom, jag återkommer med rapport i ämnet under helgen!! =)


Ha det gott och var rädd om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar