onsdag 2 maj 2012

Tankar om målning! =)

Den korta ledigheten gick ju snabbt över! Trist! Jag känner att jag är rätt förtjust i att vara ledig!
Kanske tiden gick så fort eftersom vi har spenderat i princip varje vaken minut med en pensel i handen! Vi har målat och målat och målat och har ändå inte ens kommit halvvägs! Men det går framåt i alla fall och det blir jätte fint, så efter jobbet i dag är det bara att dra på sig målarkläderna igen och hugga in! =) Det är ju rätt roligt att måla, men jag är uppenbarligen inte byggd för kroppsarbete med tanke på den "träningsvärk" jag har i kroppen och framför allt i benen! Delvis beror det kanske på att jag är en aning höjdrädd och därav är spänd som en fiolsträng när jag står på stegen, lite kramp och så i benen är väl smällar man får ta helt enkelt! =)
Jag vill oxå passa på att tacka våra fina släktingar och vänner som hjälpt till såhär långt! Tusen tusen tack! Ni anar inte vad det betyder för oss! =)

Så här ser huset ut i detta nu! Den mörka grå färgen blir så himlans bra! Kanske inte syns så bra på bilden men ändå!



I övrigt rullar livet på utan störra utsvävningar, jag har lite planer och funderingar kring livet och framtiden men det berättar jag mer om en annan gång! =)

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar