onsdag 25 april 2012

Idag är ingen vanlig dag.....

....för det är min fina Anders födelsedag! Hurra hurra hurra! =)
Vi började med att fira med presenter redan i morse och nu på kvällen bjöd jag ut honom på restaurang, god mat och trevligt sällskap vad mer kan man önska av en födelsedagsonsdagskväll!
Grattis min älskade vän, du är bäst!

Vi var och tittade till huset oxå, vi har fått låna nyckeln så vi kommer in och slipper vara fönstertittare hela tiden, jätte mysigt att få gå in och drömma sig bort!
Ideérna om hur vi ska ha det började spruta så fort vi hade kommit innanför dörren! Underbart! Nu är det bara 10 veckor kvar! Nedräkningen har börjat!! =) Här kommer lite bilder på insidan! =)










Föreseten, har jag berättat att Peter och Sofie köpte radhuset, det supergulliga! Hmm jag minns inte men i sånna fall göra jag det igen! Grattis "ungdomar" till det jätte gulliga radhuset, det kommer att bli så bra! =)

För övrigt så kommer mamma, Martina och Bror på besök hit till huvudstaden i helgen, det vankas musikalbesök, familjemys mm. Ja det är därför vi fått låna nyckeln till huset, så vi kan visa nära och kära vad fint vi kommer att få det! =)

Ha det gott och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar