lördag 16 juli 2011

SEMESTER!!!

Äntligen är den här den efterlängtade semestern! 3 hela veckor ledigt väntar och det är så välbehövligt! Planen är att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt! Ta dagen som den kommer och mysa med nära och kära! Kärlek!=)



Den förbenade bältrosen börjar ge med sig även om den gör sig påmind lite då och då, och blåsorna på armen har nu förvandlats till flagnande brännsår, oxå sådär lagom skönt men det går åt rätt håll i alla fall!

Såhär första dagen på semester slog jag upp mina små blå redan 04.15, begåvat! Not! Speciellt inte med tanke på kvällens aktiviteter då vi ska fira Annas fina mamma Petra som fyller 50 unga år, temat är 50-60 tal och det ska bli sjukt skoj, men jag får nog lov att sova lite middag med tanke på denna tidiga morgon!=) Jag har kvällen till ära införskaffat en klänning i 50-tals stuk, mer bilder och tankar om festen skriver jag i morgon!

Föresten, jag är ju som ni säkert förstått vid det här laget hemma i byn, och här tänker jag stanna hela semestern. Idag visar den i och för sig inte från sin bästa sida med 10 plusgrader, dimma och duggregn, men det finns inget dåligt väder........eller? Skit samm, jag är ledig och det är det som är huvudsaken!

Hoppas ni alla får en härlig lördag vart ni än befinner er! =)
Sköt om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar